W dniu 19 czerwca 2018 r. Wójt Gminy Łyszkowice Adam Ruta podpisał z Zarządem Województwa Łódzkiego dwie umowy na dofinansowanie zadań gminy.
Pierwsza umowa dotyczyła dofinansowania w wysokości 159 380,00 zł z przeznaczeniem na realizację zadania pn. „Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych”.
Druga umowa obejmowała dofinansowanie zadań w zakresie zakupu sprzętu służącego ochronie życia, zdrowia, mienia lub środowiska przed pożarem, klęską żywiołową lub innym miejscowym zagrożeniem na zakup sprzętu dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Czatolinie. Dotacja na to zadanie wynosi 18 000,00 zł.
Podpisanie obu umów poprzedziło złożenie wniosków przez naszą gminę o dotację na rzecz realizacji przedmiotowych zadań. Pozytywne ich rozpatrzenie przez Zarząd Województwa Łódzkiego pozwoliło na popisanie w/w umów.