Informujemy, że zmieniły się zasady dotyczące dofinansowania małych projektów w sołectwach. Obecnie każdy Sołtys z terenu województwa łódzkiego, w imieniu Sołectwa, może złożyć zgłoszenie do naboru.
Zgłoszenia powinny dotyczyć projektów realizowanych w terminie od dnia 1 lipca 2021 roku do dnia 15 listopada 2021 roku i dotyczyć realizacji zadań własnych gminy. Przyznana pomoc finansowa może wynieść maksymalnie 10.000 zł (dziesięć tysięcy złotych) na jeden projekt.
Zgłoszenie należy sporządzić na druku, który określa załącznik nr 1 do Regulaminu i złożyć w Biurze Podawczym Urzędu Marszałkowskiego Województwa Łódzkiego lub przesłać na adres Urzędu Marszałkowskiego Województwa Łódzkiego, Al. Piłsudskiego 8, 90-051 Łódź, w terminie do dnia 1 lutego 2021 roku.
Zgłoszenia te będą podlegały ocenie formalnej i merytorycznej. W kolejnym etapie Gminy, których dotyczą zgłoszenia przesłane przez Sołtysów i znalazły się na liście rankingowej, zostaną zaproszone do złożenia wniosku o przyznanie dotacji na realizację projektów zgłoszonych do naboru.
Regulamin i wzór zgłoszenia dostępny pod adresem: